دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
پویش راه نصرالله در مسجد قبای پردیسان

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: در اداره کشور ممکن است با برخی مسئولان اختلاف داشته باشیم، ولی در شب عملیات انسجام و وحدت بسیار خوبی در کشور ایجاد شد که ارزشش از هزار موشک بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حسن غفاری فر یکشنبه شب در پویش «راه نصرالله» که در مسجد قبای پردیسان برگزار شد با انتقاد به برخی رفتارها در کشور در پیش از عملیات وعده صادق۲ گفت: ما می توانیم در کف خیابان از فرماندهان مطالبه داشته باشیم ولی نباید به گونه ای برخورد کرده که برای آنها تعیین تکلیف کنیم.

وی ادامه داد: در اداره کشور ممکن است با برخی مسئولان اختلاف داشته باشیم ولی در شب عملیات انسجام و وحدت بسیار خوبی در کشور ایجاد شد که ارزشش از هزار موشک بیشتر است.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) با بیان اینکه ارزش پیام های بعد از موشک بیشتر از خود موشک بود گفت: پس از عملیات وعده صادق۲، رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزیر امور خارجه و همه مسئولان به میدان آمدند که بسیار ارزشمند بود.

وی بیان کرد: اینکه انتظار داشته باشیم همه سیاسیون و همه مردم مثل ما باشند درست نیست، در حالی که در زمان پیامبر (ص) هم این طور نبود؛ دشمن می خواهد در کشور ما رخنه کند ولی ما نباید اجازه این کار را بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین غفاری فر گفت: پیامبر (ص) برای دستیابی به پیروزی سختی های بسیاری متحمل شدند و بسیاری از نزدیکانشان را از دست دادند. در زمان انقلاب نیز مسئولان بسیاری را از دست دادیم در شرایطی که در جهان تنها بودیم ولی ایستادگی کردیم.

وی تصریح کرد: نماز جمعه مقام معظم رهبری، سفر رئیس جمهور به قطر و سفر وزیر امور خارجه به لبنان در کنار هم ارزشمند هستند و اقتدار ما را به جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه مسیر بسیار شفاف و پیروزی قطعی است، گفت: در انقلاب مشکلات بسیاری داشتیم و هیچ فقدانی بالاتر از رحلت امام(ره) نداشتیم ولی با یاری الهی و حضور همه مردم در صحنه توانستیم انقلاب را از این مشکلات عبور دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha